مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:502021-01-15اجتماعي

آتش سوزی در 55 نقطه از عرصه های منابع طبیعی گیلان طی یک هفته


مدیرکل منابع طبیعی گیلان، برآورد اولیه از سطوح درگیر با آتش را حدود 65 هکتار دانست و یادآور شد: بیش از 30 هکتار از این عرصه ها طی دو روز گذشته با حریق مواجه شده است و طبق پیش بینی های هواشناسی، - ایسنا/گیلان مدیرکل منابع طبیعی گیلان، برآورد اولیه از سطوح درگیر با آتش را حدود 65 هکتار دانست و یادآور شد: بیش از 30 هکتار از این عرصه ها طی دو روز گذشته با حریق مواجه شده است و طبق پیش بینی های هواشناسی، وزش باد گرم تا فردا ادامه دارد.

میرحامد اختری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وزش باد گرم شدید در عرصه های جنگلی و مرتعی استان گیلان از 20 دی ماه تاکنون، اظهار کرد: طی مدت مذکور 55 نقطه در سطح جنگل ها و مراتع استان درگیر آتش سوزی بودند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته با افزایش تعداد حریق ها مواجه هستیم، افزود: در حال حاضر عملیات اطفا در اطاقور لنگرود و تابستان نشین املش و روستای کچای رشت توسط پرسنل منابع طبیعی و نیروهای امدادی انجام می شود و آتش تحت کنترل است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، از کنترل کامل آتش سوزی در غرب استان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون وضعیت حریق به دلیل وزش باد شدید در اشکراب و جانشرود سیاهکل و اشکورات رودسر نگران کننده است لذا اقدام به گسیل نیروهای منابع طبیعی به این مناطق کردیم تا از گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در 55 نقطه از عرصه های منابع طبیعی گیلان طی یک هفته

آتش سوزی در 55 نقطه از عرصه های منابع طبیعی گیلان طی یک هفته